dinsdag 10 oktober 2017

Hallo allemaal,

Ik vind het heerlijk om mensen te inspireren voor deze fantastische hobby. Ik denk dat ik daarom ook zo geniet van mijn werk als leerkracht. Hoe mooi is het om dagelijks de kinderen kennis bij te brengen, ze iets te leren over zichzelf en anderen. Te mogen genieten van hun originele opmerkingen en gedrag. Lekker gek met ze doen. Ze te mogen begeleiden in de stap naar wie ze zijn en willen zijn. Hun enthousiasme te zien als ze aan het werk of aan het spelen zijn. Hoe trots ze zijn als ze iets moois gemaakt hebben.

Daarom vind ik het ook zo leuk om workshops te geven. En er staan er weer 2 gepland. Twee workshops die helemaal aansluiten bij wat ik heerlijk vind om te doen en natuurlijk met veel kleur. Want daar houd ik van. Laat het leven maar lekker vrolijk zijn.

De eerste workshop die ik ga geven is gepland op zaterdag 28 oktober bij Noor & Zo in Waspik. In deze workshop ga je werken met Amsterdam acrylverf, gesso en Dutch Mask Art stencils van Dutch Doobadoo. Je gaat naar huis met een notitieboek, leuke labels en een aantal kaarten.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier


Mocht je erbij willen zijn, wacht dan niet te lang met opgeven want voor deze workshop is er nog maar 1 plaats vrij.

Op zaterdag 3 maart 2018 geef ik bij Noor & Zo de workshop foto op een canvas. In deze workshop ga je aan de slag met een aantal technieken. Je gaat werken met gesso, tissuewrap, mask stencils in combinatie met spray inkten en verf. De canvas wordt afgewerkt met stansjes en doodles. Je start deze dag met het maken van een proefvel in bovenstaande technieken alvorens we over gaan op de canvas. Dit proefvel kun je uiteraard weer gebruiken als basis voor mixed media kaarten.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier




Mocht je een dagje iets leuks willen gaan doen, wat nieuws leren of je laten inspireren, misschien dan wel tot ziens bij Noor & Zo in Waspik.

Groeten Hanny

0 reacties:

Een reactie posten