zondag 18 maart 2018

Speciaal voor Jou

Hallo allemaal

Vandaag een kaartje met de schattige Mon Ami konijntjes 6002/1023
Ze staan zo leuk op de voorjaars kaartjes.


Als basis heb ik gekozen voor een shape art mal. Deze heb ik uit kraft karton gesneden. Het design papier heb ik gemat op wit cardstock. Het prachtige Lavender papier 6011/0501 is perfect voor voorjaars kaartje.


Het stempeltje is van lili of the valley stamps en ingekleurd met mijn alcohol markers. Daarna het in een cirkel uitgesneden en daarna gemat op het paarse design papier uit dezelfde set.


De kleine konijntjes staan lekker in het gras 6002/0461. Er knabbelt ook een van een vers worteltje. Achter het brievenbusje uit de Little Happiness collectie 6003/3002 zit er nog eentje verstopt.
 Post speciaal voor jou!

Afbeeldingsresultaat voor mon ami roger

De wolkjes 6002/0199 kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. Een stansje die ik echt heel vaak gebruik. Ook de honingraat stans uit de mixd up collectie is favoriet hier. Hebben jullie hem al? Op mijn kaart zie je hem achter het ribbel karton vandaan komen.
De tekst heb ik gemaakt via de computer. 

6002/0979 Mixd Up Stansmallen Honingraat- muur

 Zijn jullie al aan de slag gegaan met Mon Ami Roger? Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Bedankt voor het bezoekje.
Tot de volgende keer

Groetjes 

Miranda Kosmeier

1 opmerking: